En i mängden?!

image90

' idag fick det bli en bild från igår, för jag såg ut ungefär likadant idag. hängde ni med där? (;

Tänker inte skriva så mycket ikväll
för bloggen har krånglat hela kvällen, och nu när den har börjat att fungera "normalt" igen så hade jag tänkt att gå och lägga mig. Så det får bli lite mer bloggning imorgon.
Då jag bland annat ska göra en utmaning som verkade jätteroligt, med mera. Kommer nog även skriva lite om mopeder imorgon eftersom jag ska in och kolla på sådana, efter skolan imorgon. Vem vet, det kanske dyker upp några bilder också, man kan aldrig vara säker när jag är i farten HAHA.

Idag, första dagen i skolan efter lovet, kändes rätt okej. Sen var jag med Pontus, det var underbart som vanligt, oseriösa dagen fick det bli, roligt det också. Vi hade matpicknick på mitt golv ;D
Sen bad jag honom göra ett träningsschema till mig att följa varje kväll, eller låt oss säga varrannan kväll. Så har genomfört det tidigare ikväll och blev helt sluut.  Myyycket träning för biceps och triceps där, som jag förövrigt har lärt mig att skilja på idag på gymnastiken ;)
 Sen blev det Höök och så med mammsen. Nån mer som kollar på det kanske? och nu blev det lite bloggning, och nu ska jag lägga mig och läsa lite Vilhelm Moberg (!!) bok tills jag somnar. (Jag lär somna ganska på direkten då vill jag lova.


för att inte bli allt för personlig här på bloggen, som jag lovat mig själv att inte bli, så kan vi säga så mycket som att det känns ganska konstigt att gå från bästa vän  -  till en i mängden. du uttrycker dig konstigt.

Take Care / M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh fin outfit :)

Postat av: sanna

snygg outfit.

2007-04-11 @ 13:23:12
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Har bad med skolan

2007-04-11 @ 15:36:08
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeelin

Härligt fin outfit! :)

2007-04-11 @ 16:54:33
URL: http://justdiamonds.blogg.se
Postat av: ` natts

fina kläder du ! :D

2007-04-11 @ 19:15:22
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback