Filmkväll. :)

image75    image76

- idag har jag först varit med
Julia hela dagen. Vi gick till bibban och lånade böcker, bland annat en bok av Vilhelm Moberg som jag är tvingad att läsa till svenskan, men men. Sen gick vi hem och bakade och så, sen kom Pontusbaby :) och vi hyrde filmer som vi senare såg ;  Morden vid Wolf Creek   & The Blair Witch Project , tror jag de hette ungefär, de var inte så bra någon av dem kan jag säga. Vi som ville ha en riktig skräckfilm.
Någon som har en bra skräckfilm att tipsa om kanske? :) Och nu ska jag och Pontus lägga oss och kolla på The Holiday som jag fick av mamma tidigare idag, världens bästa film, enligt mig. :)

Imorgon blir det att åka ut till landet, till släkten och sova där, så vi ses igen på lördag.
GLAD PÅSK  / malin.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jao, vi har kommit ur det här med att välja bra skräckfilmer. Behöver nog lite hjälp.^^ Tack för igår. Hade jätte kul. <3

Postat av: ` natts

Jag har gått på samma dans som Julia :) vad heter du ?? ;D ..

2007-04-09 @ 14:11:23
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: ` natts

du heter ju malin såklart, det visste jag juu.. men hm :P hahah

2007-04-09 @ 14:11:38
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback