PÅSKHELGEN. i min drömda sagovärld.

image78 image79 image80
image81 image82 image83
image84 image85 image86

 ' här är lite bevis på att det nästan är farligt att låta mig ta med mig kameran ut till
skärgården, och gå ensampromenad. Då kan det bli måånga lustiga kort tagna
som ingen förstår sig på sen^ .  Haha, sån är jag. (:

jättesköna dagar i skärgården blev det i alla fall. mys med katterna ,
promenader den lilla biten till havet, mat och massa mys med favoritsläkten. Älska.
*sen blev det en kväll hemma hos Rickard i Mogata, med honom och Pontus, riktigt mysigt faktiskt, film chips och saft i sängen, roligt roligt. somnade nästan. Jättesöta småpojkar kom det in också, skulle vara roligt att se Rickard jobba på dagis, eller inte :P

Idag har jag varit med Sanna, älskade vän, hela dagen. Först gick vi långpromenad vid kanalen, sen köpte vi naturgodis och gick hem till henne och kollade på the Holiday, och åt mat- nyttig, men god mat, eller hur Sanna ?! ;), sen följde Sanna mig en bit på vägen och jag gick hem. .
 , sen jag kom hem har jag sett lite på tv, städat mitt rum nästan helt klart faktiskt (!) och suttit lite här, lyssnat på musik och skrivit med underbara människor på msn. :).
^ nu funderar jag på att somna till the Holiday igen, eftersom jag äääälskar den filmen verkligen.

jag har börjat tappa läsare har jag märkt, beror det på att jag har börjat skriva ointressanta saker kanske, eller att jag inte är lika effektiv med mitt bloggande nu för tiden? Får ta och fundera på det.

    ./ i min drömda sagovärld, där allt skulle vara perfekt

SUSSA SÖTT ALLA. / Malin

Kommentarer
Postat av: Pontus

Coola bilder =) =P knuten vart bra, du tog den efter att vi hade pratat om ja inte minns fel ^ Kyss<3

2007-04-09 @ 10:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback