Småstadsfolksinvasion.


image89  - min dag idag, kunde ha börjat så här. Glad och utvilad inför skolan. Men nejnej, inte idag inte. Sjuuukt trött, efter att ha sovit rekordlite, under de senaste dagarna.
Så efter att jag nästan föll emot framför spegeln i morse så beslutade min mamma att det nog var bäst att jag var hemma idag. Så nu sitter jag här.

Ni kanske har märkt att jag uppdaterar min blogg väldigt sällan nu för tiden, och det tråkiga är att jag inte har något svar på varför det har blivit så. Älskar ju att blogga verkligen, men det känns som att det knappt finns någon tid till det just nu.  Och när jag väl har tid, så finns det inget att skriva om. Aja, jag ska försöka bättra mig, det ska jag :)

På måndag,
exakt om en vecka alltså, är jag på väg till Liseberg vid den här tiden. :) Ett år sen sist, men oj vad jag har längtat. Ska bli super att åka dit igen  :) Många av favoriterna ska med också; Sanna, Matiilda, Pontusbaby och
Julia .  Sen även många fler roliga männsikor. Blir över 250 personer från lilla Söderköping,
Så det blir Småstadsfolksinvasion LisebergValborg, så  se upp ! alla andra människor som ska dit :D
LÄÄÄNGTAR!

Nu ska jag strax lägga mig och kolla på någon film tror jag, senare ikväll blir det förlängd dans :) Sista gången före uppvisningen nu, så ser fram emot en kväll med två timmar av det jag älskar :)

TAKE CARE :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe jo man blir ju så snygg med ;)

Postat av: Karin

söt bild:)
ja, det är mycket roligt!

2007-04-23 @ 15:05:38
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Minna

vad mysigt med film tittande :D

2007-04-23 @ 15:47:38
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: `elin

Svinsöt bild! :) Är också sjukt skoltrött, men ha praa i två veckor. Så det funkar !

2007-04-23 @ 18:01:57
URL: http://justdiamonds.blogg.se
Postat av: Steph

fan va najs me liseberg på valborg! :)

2007-04-23 @ 18:19:08
URL: http://steph08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback