weeeiii.

image91

' typsikt mig att aldrig lyckas hålla mig allvarlig på kort. :D

E
gentligen hade inte jag tänkt skriva någonting nytt här förrän i helgen, för jag har så grymt mycket att hinna med just nu, skolan, läxor, städning, matlagning, vänner, moppekollning med mera.
  låter kanske inte så ansträngande, men det tar upp mycket av min tid.
Ville bara säga att idag och igår har varit toppen dagar :).   Igår var jag inne och kollade på mopeder, allt var toppen och jag fick värsta lusten att anmäla mig till Eu-kurs faktiskt, hittade en jättefin moppe och så. Snälla människor där också. Värsta överenergin när jag mamma och Pontus åkte där ifrån sen, och det har hållt i sig.
Skolan idag var ändå helt okej, So:n var riktigt rolig, älskar disskutionsfrågor.
Sen blev det att träffa Tobbe efter skolan, med Sanna (ett tag i alla fall, sen skulle hon hem :P), hann göra IQ- testet som alla jordens människor pratar om just nu känns det som. Fick faktiskt 105 poäng, fast gjorde det mest på skoj, med Tobbes hjälp :D.  Sen var jag och Tobbiiiee med Julia till halv fem ungefär. Sen åkte mammsen, jag och Julia in och kollade in mopeder idag också, Weeii vad roligt. Bestämde mig, så nu har vi beställt en, fixat hjälm, kursen och allt är klart. :) ÖVERLYCKLIG.
Sen blev det pratande med baby i telefonen, sen pluggande, ska fortsätta lite med det nu :) sen sova.
 Återkommer i helgen, och svarar på ALLT, det lovar jag :)

  nåt så ytligt som ett hjärta, kan göra så mycket :)


* och du skrev om dina ångestkramper i magen,
jag lider inte längre med dig för jag har insett att
jag själv mår lika dåligt. just då, just när alla minnen
dyker upp i form av ord eller bilder. då får jag 
plötsligt svårt att andas och får kramp i magen.
jag känner igen det där.

        '  TAKE CARE. / m :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt bild :D

Postat av: Victoria

Fixa någon bild på moppe sen :) när du fått hem den och allt :)

2007-04-16 @ 12:55:29
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: ` natts

japp, jäkla skola tar upp all tid

2007-04-18 @ 18:54:23
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback