Men det verkar inte finnas...

Det var sjukligt länge sedan jag publicerade ett inlägg här på bloggen.
jag kände att jag orkade inte börja kommentera allas inlägg, svara på kommentarer, och publicera cirka tretton inlägg om dagen för att kanske ha en chans att komma in på den så kallade "listan".
Det är inte det jag är ute efter, jag vill bara ha en plats att skriva av mig, helst där ingen annan ska läsa, men det verkar inte finnas.

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om, så mycket som jag skulle vilja få ur mig. Men inte vågar skriva här, rädd att nån ska läsa. Jag ska ta bort alla länkar hit, kolla "läsarstatistiken" och bli lite mer anonym av mig (; oj, nu börjar jag nog låta lite skrämmande, kan jag tänka mig. :D

>
Sitter i alla fal i skolan nu, känns inget speciellt. Blir stan med Julia senare idag, ska inte inhandla något speciellt eftersom jag tröstshoppade upp mina pengar nu i helgen. Kom i alla fall hem med lite fina saker. Bland annat en grön "klänning" från Gina Tricot, som jag verkligen älskade. Och en bok; Syskonkärlen. Jag sträckläste den igår så nu är den slut. Det är verkligen den värsta känslan, när man läser något man älskar. Och inte kan sluta, och sen tar den bara slut, och allt känns så tomt på nåt sätt.

Oj så flummigt allt blir just nu, men jag orkar inte vara seriös. Kommer nog bli endel lång inlägg nu. Om jag nu kommer fortsätta att skriva.
Vi får se om lusten finns kvar. /  Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback