Om lusten finns kvar..


Nu var det sjukligt länge sen jag publicerade ett inlägg här på bloggen.
Förutom att jag skrev ett himla lång här nyss, men som försvann på något konstigt sätt, hatar när det blir så.
Men i varje fall, jag är så trött på att behöva kommentera allas inlägg, svara på kommentarer och publicera omkring 13 inlägg om dagen, bara för att få komma in på den så omtalade "listan".

Jag är inte ute efter att folk ska se mig, jag vill bara ha en plats att kunna skriva av mig. Helst skulle den inte ha några läsare. Men det verkar näst intill omöjligt. Jag skulle vilja skriva av mig så mycket, om allting, men det vågar man ju inte. Rädd att nån skulle läsa.

Så nu kommer jag i alla fall kanske skriva nån gång ibland, om lusten finns kvar.. Och det kommer jag göra för min egen skull. Jag kommer ta bort alla länkar hit, och försöka bli lite mer anonym. Börjar låta lite skrämmande här känner jag :D Men det är så här jag vill ha det.

Sitter i alla fall ensam här på mitt arbetsrum i skolan just nu. Våran spanska lektion blev inställd så vi har en timmes rast till våran mentorstid börjar. Efter skolan blir det stan med Julia. Men inget shoppade eftersom jag tröst-shoppade upp mina pengar i helgen. Men jag ska inte klaga för jag fick ändå med mig bra mycket saker än förväntat hem. Som exempelvis en grön "klänning" från Gina Tricot som ser så där alldeles lagom somrig ut. Och en bok; Syskonkärlek. Som jag har sträckläst nu i helgen. Men hatade känslan när boken tog slut.

>Blev första doppet i Klarsjön igår när vi firade Julia där. Knappt nån som vet om Julias och mitt lilla bad i luustiga badkläder, och tur är väl det. Mysigt med Pontus i solnedgången i alla fall. Älskar att få vara honom nära.

Det var allt från mig idag. /m

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju redan skrivit detta, i pricip samma sak?:S

2007-07-10 @ 03:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback