bio och hemmakväll

image15
,nu när klockan är 23:56 så sitter jag här och kopplar av en stund precis innan jag ska lägga mig och läsa; Räcker det om jag älskar dig? som är en helt underbar bok. har precis smörjt in mig med min nya Natusan. Imorgon får jag se hur reslutatet blir, hoppas att det blir ett någorlunda jämt resultat i alla fall (:
  ,
det blev bio förrut i alla fall. Underbara älskade ; jaa, vad ska man säga. En väldigt väldigt hemsk film, påminner mig om delar av mitt liv. Fast jag måste väl ändå säga att den var bra. Först blev det i alla fall att köpa godis och läsk innan bion, det hör ju till (; Sen lite bioångest som alltid, men det gick ju bra, typ.

Parkbänksfilosofi^

,skola imorgon, eller jaa, om några timmar då, känns rätt okej. Sen Pontus <3 sist men inte misn; DAAAAAANS , tro det eller ej, men jag har faktiskt hunnit med att träna lite på den, denna vecka (:

GOD NATT ALLA. /m

Kommentarer
Postat av: Pontus

,hihi så bra att du hunnit det =), säg till om du behöver mer tid sen =) Det ska bli skoj att träffa dej igen, hoppas du har hunnit göra iordning allt du prata om igår ;P Älskade du <3

2007-03-12 @ 06:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback