BOUNCE

image33

'bilden blev visst väldigt suddig, men det är inte det viktigaste.
   det viktigaste är att de är den bästa dansgrupp jag vet i alla fall. Älskade BOUNCE.
fick ett erbjudande för några år sen, av min kusin, a att gå och se dem, men då visste jag knappt vilka de var och tackade därför nej, men idag är det ett måste för mig att få se dem, helst inom en snar farmtid. ÄLSKA.

'nu är förresten Pontus här, och han är dum mot mig :/ han byter ut min älskade musik mot sin dumma musik. inte tycka om.  men jag tycker nog om han ändå       ^ - ^   . HAHA.  /MALIN.

Kommentarer
Postat av: Design akuten

svar fårn min blogg:
kanon. jag e på jobbet nu hemma ikväll vid 21.
om du e hemma då hörs vi då.
annars senare i helgen :D
Kram Kram

Postat av: Karin

åå I LOVE them!!!

2007-03-23 @ 17:29:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

Tack så mycket för kommentaren :/ aaa det är så himla jobbigt, men sammtidigt vill man inte bara ta tillbaka den andra bara för att det ska vra så, man vill liksom inte att det ska hända igen... :( detsamma kramar! nattinatti!

2007-03-24 @ 00:19:47
URL: http://sannibanni.blogg.se
Postat av: Pontus

Tss, min musik är ju bra ju =P (Tycker ja iallafall ^^,)

2007-03-26 @ 06:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback