en (o-)vanlig måndag i mitt liv

image21   image22   -idag fick det bli två egoistbilder från en helt annan dag, bara för att jag ändå inte har tagit några bilder idag (!)
'dagen idag började på ett mycket annorlunda men underbart sätt måste jag säga; jag vaknade nämligen av att Pontusbaby (: klappade mig på kinden. jag förstod verkligen ingenting hur han kunde vara där, jag var liksom ensam hemma, och han hade inga nycklar trodde jag, men det visade sig att jag hade fel^  mysigt blev det i alla fall, även om det var hemskt att jag inte visste nåt, såg säkert livrädd ut också eftersom jag vaknade av en mardröm om att jag blev dränkt.
,när vi hade orkat oss upp ur sängen bakade vi (han!) kladdkaka, och Julia kom hem också och bakade chokladbollar, sen åkte vi med gulafaran (; ner och hyrde film och köpte chokladpudding och läsk, sen gick vi hem och frossade i choklad och såg på film (: Först Mean Creek, sen den japanska The Ring, hann se lite av den bara innan Pontus skulle hem :( sen såg jag och Julia klart den innan jag åkte till dansen och shejkade loss (; Oh, hade riiktigt roligt verkligen. Mycket nytt, men ÄLSKA DET. sen hem och såg The Perfect Man med Julia, och nu sitter jag här och bloggar lite, och ska nog snart sätta på The Perfect Man igen, och somna till den tror jag allt. Älskar Hilary Duff, både underbar som artist och som skådespelerska (:

Imorgon blir det utflykt med Natalie och hennes kära moped, till Stegeborg (: med massa gott att äta och saker ju, mumsi. Ska bli supermysigt ju.  (:
Skola igen på onsdag, men kortdag då, visserligen matteprov (??) tror jag, men ändå (;
Natti Natti alla / M.

Kommentarer
Postat av: NATALIE

YEHH utflykt i morgon ;)

Postat av: PontuS

,du är så sööt när du sover sweetie <3 =) det var hur lyckligt som helst att få träffa dej igen <3 Puss på dej min absoluta favorit <3

2007-03-20 @ 08:23:10
Postat av: Karin

Tack.. oj, det där var också riktigt fina bilder:D
men blev ingen shoppingtur, mycket att göra i veckan, mycket plugg och hemmapysslor, kan åka vilken dag som helst sen.. tror vi åker nästa vecka istället.. bättre när man kan njuta av shoppingen:)

2007-03-20 @ 09:04:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Julia

En riktigt mysig fimätachoklad dag. hade jätte kul "mysigt" haha

2007-03-20 @ 10:06:56
Postat av: Caroline

The Perfect Man är jättebra! Har sett den massor av gånger! :) Tycker så mycket om han som spelar mr. Big i Sex and the City! :)

2007-03-21 @ 07:52:33
URL: http://callines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback