Igår. / Framträdanden i stan, rockbandskväll mm. (;

     

' lite blandade bilder från olika stunder på dagen (:

Den första bilden är på mig precis innan jag och Sanna åkte in till Norrköping, den andra och tredje är ju på Sebastian som uppträdde  på Lindens övre plan^ i Norrköping City. Sen är den fjärde bilden, på mig och Sanna när vi står i kön till att Sanna ska få sin skiva signerad. Och sen är det två sista bilderna på mig, och hur jag såg ut när jag kom hem efter Rockbandskvällen.

(Jag får skriva om gårdagen, idag istället eftersom bloggen krånglade så mycket igår :/ ).
Men i alla fall så började dagen med att jag gjorde mig iordning lite och så till Sanna och jag skulle åka in till Norrköping för att kolla på Jimmy Jansson och Sebastian. Men det var bara det att vi hade missat tiden som Jimmy spelade så vi hann bara se slutet av hans framträdande. Så då gick vi och shoppade lite istället, innan det var dax att gå upp och ställa sig för att få en någorlunda bra plats till Sebastian's framträdande. Men allt var visst lite försenat, så vi fick även se några av mina första riktigt idoler (!) som faktiskt var med i Fame Factory, för några år sen. (Någon mer än jag som såg de programmen när de gick?)  Några f.d Fame Factory stjärnor vi fick se var; Mattias Holmgren, Mia Löfgren, Markus Öhrn och Pauline Högberg. Det var en riktig överraskning faktiskt. Men sen kom ju han som alla väntade på; Seeebastian. Och visst var han riktigt riktigt bra, även om han kanske inte direkt är min favorit. Men det blev några bilder och så i alla fall.
Efter det så gick vi och köpte det sista, och sen fikade, innan det var dax att ta bussen hem igen.
 ,jag köpte inte så mycket, men det jag kom hem med var: * Foundationmousse från Maybelline, *Rosebud strawberry lip balm,* och en svart tröja från Gina Tricot, men en döskalle fastsatt i en kedja. Det blev en riktigt lyckad dag i stan. (:
När jag kom hem gjorde jag mig iordning lite grann, sen kom Pontus och då åt vi, och gjorde han iordning också, Superfin blev han (: <3 sen åkte vi ner till Focus, där det var rockbandskväll där vänner spelade. Det blev riktigt lyckat där med tycker jag allt. Skulle velat lägga in bilder från kvällen, men min mobil vill visst inte samma sak som jag, men men. 
Jag, Sandra och Pontus (egenligen mest eller Bara Pontus) kom fram till massa lustiga saker, men visst det slulle ju vara mysigt, hrm hrm. Haha.  
Rickard var i alla fall den bästa trummisen och allt på hela kvällen.
 En lyckad dag helt enkelt. (:  / MALIN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det känns jättebra att vi fortfarande tycker om varandra massor :D
Cameron och Justin är verkligen några som skaaa vara tillsammans! :D

2007-03-25 @ 14:15:35
Postat av: Anonym

Ja, det känns jättebra att vi fortfarande tycker om varandra massor :D
Cameron och Justin är verkligen några som skaaa vara tillsammans! :D

Postat av: Pontus

Tiden med dej var verkligen UNDERBAR (SOM ALLTID ANNARS OXÅ ;) <3) Längtar tills jag får träffa dej igen sweetie <3

2007-03-25 @ 15:39:46
Postat av: Hanna

lite livemusik är ju aldrig fel!

2007-03-25 @ 15:57:02
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se
Postat av: Ronja

Asså det är en musikal som de har filmatiserat, så det blir en jättebra handling och jättebra musik :)

2007-03-25 @ 16:15:13
URL: http://vimmelkantig.blogg.se
Postat av: sanna

trevliga bilder :)

2007-03-25 @ 18:35:50
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: NATALIE

vad mycket kändisar du träffat i helgen då! ;P var ddet kul?

2007-03-25 @ 18:56:16
URL: http://nataliesshow.blogg.se
Postat av: Nadja

skaffa bilddagbok :P så mkt roligare o lägga ut bilder på sin dag då :P

2007-03-25 @ 20:51:42
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback