Låånghelg^

     -jag trodde jag skulle bli besviken, men det visade sig att jag hade fel, väldigt fel (:
Har precis kollat på Dirty Dancing 2, som gick på 5:an från 21:00 till ungefär 22:40 nu ikväll, och blev riktigt förvånad över hur bra den filmen verkligen var. Har hört från så många att den inte ens ska vara värd att se, och att det är skandal att göra en uppföljare till orginalfilmen, och har därför inte ens gett filmen en chans, förrän nu. 
' Mer än okej film måste jag säga.
 - du är som att dansa med min mammas strykbräda;  roligaste repliken i filmen helt klart, vilken komplimang (;

I övrigt så har min dag varit bra ; vaknade halv elva (!), frukost, liten datastund, sen promanad ner till biblioteket för att möta upp Sanna och låna böcker, sen promanad till Ica, sen tillbaka till biblioteket för en lässtund, skönt faktiskt, helt tyst och lugnt (: sen säga hejdå till Sanna (Hade bra i fjällen ), möta Pontus<3 Rickard och Julia för att hyra skräckfilm; The Grudge 2 (faktiskt inte läskig, men ändå bra :) se den, sen vara ute till 19:30 ungefär då Pontus och Rickard åkte hem, sen lite Skärgårdsdoktorn - Dirty Dancing 2 - Skärgårdsdoktorn, hemma hos mig. Sen ensam datorstund nu, och nu sova snart och drömma om baby :) 
'Skööönt med långhelg nu förresten, lediga måndag-tisdag också (:         /m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

,ja måste ju få se BÅDA filmerna nån gång med dej ju ^^, Låter soom en trevlig dag, min dag har oxå varit bra, väldigt lik på vissa fronter ;P hihi. SKönt meed låånghelg ?? JAVISST!! (!!!) Vi ska väl lägga hos snart ^ Klockan är tio över tre just nu =) Sweet dreams stumpe lumpan <3 an me will dream of u <3<3

2007-03-18 @ 03:12:20
Postat av: Julia

Den filmen var jätte bra. Vill ha den..<3 Fast slutet var itne som jag ville. Jag det det jätte kul igår med. Du och jag blir inte lika rädda längre för dom filmerna. Får gå på jakt efter våran skräckflm snart. haha jag vill ha den där skrämande känslan i mig. <3

2007-03-18 @ 12:13:09
Postat av: Julia

Den filmen var jätte bra. Vill ha den..(L) Fast den slutade itne som jag ville. haha Jag hade jätte kul igår jag med. Fast du och jag blir inte så rädda längre Malin. Får ge oss ut och leta rätt på våran skräckfilm. Jag vill ha den skrämade känslan i mig igen. <3

2007-03-18 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback