Lite av mitt liv, tror jag (;

image49  image50  image52

' före- och efter bilder på hur jag såg ut före samt efter kalaset idag^  plus en bild på min lilla datorplats då ^ (;

Jag känner att jag verkligen behöver lägga mig nu eftersom jag har en vanlig skoldag imorgon och börjar klockan 8:00 som vanligt. Uh, vill inte. Och eftersom jag var sjuk de tre skoldagarna förra veckan, så har jag bland annat två prov att ta igen; matte och spanska. känns ju inte så jättelockande måste jag säga.
  har bådda ämnena imorgon, men tror inte jag gör proven då. matten kanske, det beror på om jag är på mattehumör (; och att min mp3 fungerar som den ska, för annars kan jag inte jobba. annars får jag planera in att göra dom en annan dag den här veckan. för jag vill att de ska vara gjorda innan påsklovet, som är redan nästa vecka weeiiihooouu. (:
Efter skolan imorgon ska jag träffa Pontus, det ska bli skojsigt. Få se nu om han verkligen kan lyckas övertyga mig om att det finns en plats för den där timmen som försvinner hit och dit när man ställer om till sommar-  respektive vintertid. För jag måste ju säga att han inte lyckades så jättebra idag. Någon som har ett trovärdigt svar vart den timman egentligen tar vägen?
Mer imorgon är det dansen som gäller. ÄLSKA. längtar som en tok^ eller nåt (:  Det blir bara närmre och närmre uppvisningsdagen nu, lääängtar ju (:

Bara som en liten påminnelse till Beatrice som utmanade mig om att skriva sex underliga saker om mig själv; så har jag inte glömt det. Har bara inte hunnit klura ut dom än. Så det skriver jag nog om imorgon (:

God natt alla. / Malin

Kommentarer
Postat av: Pontus

Gud så fiin du är! =D ,ja har ju ett bra svar vart den är ju hetnos ^ PUsspuSS <3

2007-03-26 @ 06:48:17
Postat av: Design akuten

Tjena!!
Inte riktigt träffat på dig på msn.
SÅ tänkte skriva att jag har tid idag att deisgna din blogg. mejla mig bara hur du vill den ska se ut. med färger och bild där uppe o sånt :D
Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback