Lyckad shopping (:

image14 ,kom nyss hem från stan med mamma. riktigt lyckad dag faktiskt. här ser ni några av mina köp (:
 dagens inköp blev:
*Blå Pikétröja, med små rosa rädenH&M
*Svarta tightsGINA TRICOT
*Svart tunt midjeskärpGINA TRICOT
*ConcealerH&M
*Bronzing powderH&M
*Colour styling, hårspray  , PHC - ÅHLÈNS
*Natusan ,body lotion, med lätt brun-utan-sol-effekt  - har hört att den ska vara bra, så, upp till bevis (:

mamma hittade faktiskt också riktigt fina saker, och jag är riktigt stolt över henne hur bra hon lyckades matcha ihop en riktigt fin outfit som hon kom in och visade mig sen. imponerad (;

Nu blir det bio snart, antagligen. Underbara älskade, har hört både bra och dåligt om den filmen,
och nu är det dax att avgöra själv, vad jag tycker.
Sen en riktigt skön hemmakväll, innan dusch och sleeptime^   / MALIN (:

Kommentarer
Postat av: N

ooh vilken shopping dag ;) vad kul! fin tröja du har, la märke till den aklldeles nyss n'är jag såpg dig ;) jätte fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback