Mitt liv?!

image6  image7 

"Föresten , ja måste ändå säga att du & pontus passar klockrent ihop verkligen hoppas på all lycka i framtiden !"  - Tack Tobbevännen, så glad jag blev (:

'den här helgen har Pontus sovit här hos mig, det har varit mysigt.  men blev inte så mycket sömn. somnade runt 06:00 i morse, så är lite trött nu (;
,tycker om honom mest av allt i hela världen i alla fall.
idag kom Rickard och Natalie hit också, det var länge sen. hoppas på tjejkväll snart då (: imorgon är det skola igen, men jag har ingen lust. men har faktiskt varit duktig och gjort tre mattetal, grattis till mig, Stig borde vara stolt över mig.
Förövrigt så har jag mycket saker jag vill/behöver ha just nu, som bland Hägan glass, Hårspray, en längre Pikétröja, och massor av kärlek från mina vänner. Ge mig? (;


Kommentarer
Postat av: N

joo det är hela tiden saker som man behöver ;P ett litet tips på ett hårspray är ELNET ( tror jag att det heter och stavas..) iallaafll, det är en guldflaska, och det håller i sig läänge ;P

Postat av: Pontus

Mej kommer du (tror jag faktiskt ^)få meest kärlek av =P <3

2007-03-05 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback