Nyfärgad.

    image57 image55

Okej, kanske inte syns så jätteväl på just de här fotona,men eftersom jag var sminklös och nyduschad och just hade tagit på mig Natusal med brun-utan-sol-effekt så fick det bli lite såna här halvdöljande bilder.  men i vilket fall som helst så har jag färgat håret ikväll. (: Bruuuuunt, eller aah, mörkare brunt än vad det var. Och så blir det ljusa slingor på salongen imorgon då (: Weeiihooouu, Wicky du är bäst.

förövrigt så har jag haft en bra dag. semlor på hemkunskapen, lite degiga men gooda ^ . sen engelskt nationellt prov, gick väl halvbra, men blir nog godkänt i alla fall. sen träffa Pontusbaby liet <3 Sen blev det bild där jag körde lite frittskapande typ^  fast jag skulle gjort transformash (eller hur det nu stavas).. sen matteprov som jag inte blev klar med, (gör resten på fredag) sen slutade jag för dagen vid 14:20.
sen gick jag hem, sen gick jag ut med Julia och åt kulglass (för första gången iår!)och gick långpromenad typ, i t-shirt och shit. Värsta bästa vädret ju :) ÄLSKA. sen blev det färga håret med kusinvitamin/systeryster.  sen lite dusch och dator, och nu ska jag lägga mig och kolla på skärgårdsdoktorn så jag är utvilad imorgon. Natti Natti (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill se ditt hår. =) Och jag det var jätte skönt,trevligt och gott förut. haha tack för att du tog ut mig.=) Hade jätte kul. <3

2007-03-28 @ 22:08:41
Postat av: Pontus

Ja får se ditt hår sen!! =D Så kil det ska bli, ser verkligen fram till det =D puss på läpparna sweet <3

2007-03-29 @ 06:53:28
Postat av: NATALIE

fina bilder malin! :)

Postat av: NATALIE

fina bilder malin! :)

2007-03-29 @ 14:51:24
URL: http://nataliesshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback