'One of a kind

 image31 image30  image32
' blir riktigt tjejkväll med bejbsen ikväll nu då.
       
,ohw, har längtat efter er till tusen, tjejer. Och nu äntligen ska vi ses igen. (:

ingen skola för mig idag heller eftersom jag fortfarande är sjuk och har feber :/ HATA. men tur ändå att jag får en myskväll i alla fall. det kommer behövas, ohw, ÄLSKAR ER, Sanna och Matilda. fårse om det blir att träffa Tobbee Barbie^ (: någonting också, hoppas kan man ju alltid (:
 ,sen blir det rockkväll imorgon och se alla spela, weeiihooou vad roligt.
nu ska jag gå och göra mig iordning och sätta upp lite tavlor tänkte jag, bilder kommer nog senare idag (:
Ha en bra dag! /M.

Kommentarer
Postat av: Linn

härligt:) ha en trevlig kväll!

Postat av: NATALIE

ucsh för att du skulle bli sjuk pga min moppe ..;P

2007-03-23 @ 17:37:38
URL: http://nataliesshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback