Vårdag med sol, regn och hagel

image17  image18  image19  image20
- så här blev resultatet av min långpromenad idag.
tog ganska många bilder ute idag, men det blev så mycket om jag skulle ladda upp alla, därför valde jag ut några som ändå beskriver dagen ganska bra.  mysigt vårväder vissa stunder, byttes snabbt ut mot hageloväder, inte den bästa blandningen kanske, men långpromenad blev det i alla fall (:  'längre än till tegelbruket och tillbaka igen.

Dagen började faktiskt med att jag gick upp ganska tidigt, redan 10:15 ungefär (!) åt frukost, liten datorstund med tända ljus för att det var så grått ute, sen duschen med kroppspeeling, ansiktspeeling och hårinpackning faktiskt. Sen gjorde jag mig iordning lite snabbt, med inte så mycket smink faktiskt (!)  Sen kom Julia, och vi gick ut. Gick i cirka 2 timmar och 1 kvart, sen hem och äta, sen kom Pontus och Rickard, då blev det film; Terminator. Sen blev det Wild Kids med mammsen och nu en liten bloggstund, men sitter även vid msn och skriver med roliga människor (: alltid lika trevligt.
Ska sova snart för att vara utvilad imorgon.  Har ledigt även imorgon och på tisdag, njuter (:  /m.

Kommentarer
Postat av: Natalie

duktigt med långpromenad! :)

Postat av: Karin

det såg ju trevligt och vårlikt ut:)

2007-03-19 @ 17:17:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: pontus

AH! DU är Så SÖÖT på bild =D Trevligt med hagel ^^, hagla förut när ja åkte hem, o var tvungen att åka utan visir för det var alldeles immigt o blött, så fick allt i ansiktet, DET KÄNNS SKA JA ALLT SÄGA!(!!!) Peuyss Peuyss Sweet Heart <3

2007-03-19 @ 22:08:10
Postat av: Julia

Va duktiga vi var du och jag..=)Fina bilder blev det och nya upptäckter med..<3

2007-03-19 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback