Vilken ska jag välja?


               ' jag satt och kollade runt lite på mobiltelefoner på internet igår, eftersom jag är lite utav en mobilnörd,  som mina vänner ofta säger. men vaddå, det är ju sant ju. Jag tycker att det är jätteroligt :) så nu hittade jag dessa små oemotståndliga mobilerna. Visst är de söta?
Och jag har pratat med mamma och så, och till och med hon tycker att jag ska köpa en (!) 
 så varför inte liksom, men nu är bara frågan; Vilken ska jag välja? först såg jag ju bara den rosa, men sen när jag såg den svarta blev ju allt mycket svårare, jag är ju liksom mer svart än rosa, men ändå kunde det vara kul   med lite färg. Någon av dem blir det i alla fall, inom en snar framtid. Redan vecka 15 tror jag, då de kommer in :) men nu skulle jag behöva din hjälp;                            
  

 Vilken tycker du att jag ska välja?   :)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Den svarta är ju jätte fiin =) O den rosa är oxå fiin och den ser mer röd ut faktiskt här på bilden, ja vet faktiskt inte.. Du får ett svar från mej en annan gång ^^ Puss på dej gumman <3

2007-03-27 @ 21:11:00
Postat av: Pontus

Den svarta är ju jätte fiin =) O den rosa är oxå fiin och den ser mer röd ut faktiskt här på bilden, ja vet faktiskt inte.. Du får ett svar från mej en annan gång ^^ Puss på dej gumman <3

2007-03-27 @ 21:12:33
Postat av: Pontus

Den svarta är ju jätte fiin =) O den rosa är oxå fiin och den ser mer röd ut faktiskt här på bilden, ja vet faktiskt inte.. Du får ett svar från mej en annan gång ^^ Puss på dej gumman <3

2007-03-27 @ 21:13:22
Postat av: beatrice

jag tycker den svarta ! Fast den rosa var fin med, men jag har ju något som alltid drar åt svart you know ;D

Postat av: Amanda

Nej, köp den rosa! Man kommer nog ha tröttnat på rosa mobiler om några år och de är fan ballt med rosa mobiler så kör hårt :) men när jag skulle köpa min rosa så fanns den inte =/ så det ble en svart! fast jag köpte lg då. men kolla om båda färgerna finns, för om det bara finns en så blir det ju lättare att välja :D ball mobil btw!

2007-03-28 @ 08:01:04
URL: http://www.maandas.blogg.se
Postat av: Kristina

Svart tycker jag, stilrent och snyggt:)

2007-03-28 @ 09:15:15
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: madelene

Den rosa! :)

2007-03-28 @ 16:21:29
URL: http://maaddu.blogg.se
Postat av: Julia

Jag tycker den svarta..=)

2007-03-28 @ 22:11:26
Postat av: icka

den rosa, tycker ja :)

2007-03-31 @ 00:53:52
URL: http://ickas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback