Weeeii, det kallas lycka.

image34

' äkta vänskap kallas det (:

       tjejkvällen med Sanna och Matilda blev riktigt lyckad. Såg filmen; Fyra veckor i juni  med Tuva Novotny som huvudrollen, riktigt bra svensk film faktiskt. Sen blev det lite prat som alltid, sen blev det att se halva; Huset fullt  som självklart Hilary Duff spelar med i. (jag har verkligen en noja för allt som har med Hilary Duff att göra, just nu, som galen^) Sen blev det självklart lite felsägningar och skratt / gråtattacker, som vanligt, men det hör liksom till. Ohw, underbart. ÄLSKA.

sen fick jag nyss reda på att det blir stan imorgon, se Sebastian och Jimmy Jansson, med Sanna ju. När Sanna berättade förrut på msn att de skulle komma till Norrköping imorgon och signera skivor såg våran konversation ungefär ut så här;

Sessan säger:
Vet du vilka som kommer till Norrköping imorgon eller?
' Malin  | ´      Parkbänksfilosofi, så fint<3 säger:
Naae, vilka då????
' Malin  | ´      Parkbänksfilosofi, så fint<3 säger:
Några som jag tycker om?
Sessan säger:
SEBASTIAN
Sessan säger:
OCH Jimmy Jansson
' Malin | ´     Parkbänksfilosofi, så fint<3 säger:
 (typ)  .. jag vill gå
Sessan säger:
Mmm
' Malin  | ´   Parkbänksfilosofi, så fint <3 säger:
Sanna, vad ska du göra imorgon? ;)
Sessan  säger:
inget speciellt, och du?
' Malin  | ´  Parkbänksfilosofi, så fint<3 säger:
Vill du åka till norrk med mig imorgon?
Sessan säger:
det skulle nog kunna gå det ja ;)
' Malin |    Parkbänksfilosofi, så fint<3 säger:
Weeeiiii

så nu är det bestämt att jag ska till Norrköping med Sanna imorgon, weeiii vad roligt. ska passa på att inhandla lite kläder till kvällen då också. Ohw, ÄLSKA.

Sussa sött / Malin.

Kommentarer
Postat av: sanna

trevlig helg

Postat av: pontus

Det låter ju super kul =D Trevlarns man kan ha med ett par tjejer verkar det som =)

2007-03-24 @ 12:50:03
Postat av: beatrice

MAlin, du är utmanad! Kolla min blogg så förstår du ! ;D

2007-03-24 @ 13:02:01
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se
Postat av: Caroline

Middagen blev jättelyckad! :D Vi har varit tillsammans i ett år och tre månader, men det känns inte alls särskilt länge. Har blivit nykär på nytt :D

Fin bild på er! Riktig vänskap är underbar!

2007-03-24 @ 15:26:56
URL: http://callines.blogg.se
Postat av: NATALIE

vad kul att ni hade kul. Fin bild!! :)

2007-03-24 @ 15:47:45
URL: http://nataliesshow.blogg.se
Postat av: Ronja

jag kom plötsligt på en film som du bara måste se! "fantomen på operan" min absoluta favorit! :) fast jag tror att det är en film som man antingen hatar eller älskar :P

2007-03-24 @ 19:09:04
URL: http://vimmelkantig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback